неделя, 6 март 2011 г.

Намачкана висяща баница с майонеза

Здравейте!Искам да ви напиша тази рецепта за баница,защото тя много се харесва от моето семейство и от всички приятели и роднини,които са я опитвали.Често я приготвям по празници.Днес ще я направя за кумовете по повод българската традиция,,прошка"
Ето и необходимите продукти:
   1 пакет финни кори
   400 гр. сирене
за заливката:   200 г майонеза
   4 бр. яйца
   400 г кисело мляко
   2 с.л. брашно
   1 ч.л. сол
   щипка сода



Тук трябваше да има снимка със заливката,преди да се опече,но ....съм пропуснала момента,тя вече се пече.
Залива се със заливката и се пече. Още гореща ,щом се извади от фурната тавата се обръща и подпира върху три купички и така се остава да поизтине ,за около 15 мин.
                                     Eто и парченца от баницата:





5 коментара:

  1. Много интересна баница :)
    Аз рядко правя и обикновено не ми се получава. Твоята изглежда атрактивно (предполагам и след изпичането също ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Извинявам се,че нямам снимка в готов вид и на парченце,но обещавам да направя отново и ще добавя снимка.От бързане пропуснах да направя снимка,исках да я занеса топла ,направо хукнахме и така си остана.Само да добавя ,че се прави лесно ,без много цапане и се получава вкусна.

    ОтговорИзтриване
  3. Много е ефектна и оригинална! А щом се приготвя и лесно, спечели ме напълно :-)

    Поздрави, Милена :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Тази баница ми е от специалитетите, но все до блога не стига :) Естетсвено можеш да се досетиш, че колкото домакини, толкова и варианти, но твоята изглежда чудесно, Ваня!

    ОтговорИзтриване
  5. "Висяща" баница - това ми хареса като сравнение. И аз я приготвям по такава технология и съм изключително доволна от нея. Получава се много въздушна и пухкава баничка.

    ОтговорИзтриване

Моля,пишете на кирилица!