неделя, 1 май 2011 г.

Фондан за покриване на торти




Чудех се да публикувам ли тази рецепта или не,но се реших да го направя,може да е полезна на някого.Рецептата не е нищо по -различно от което се среща по блогове и сайтове ,но аз поради една или друга причина малко съм я променила и то по не зависещи от мен причини. Просто никъде не намирам глюкоза и за това успешно приготвям фондана за покритие на торти и без глюкоза :
10 гр. желатин се накисва в 60мл. вода за 5 мин.
Разтопявам на водна баня до пълното му разтваряне и към него прибавям:
1/2 кафена л. сол
1 с.л. глицерин
2-3 капки лимонов сок

Всичко това се омесва с 1 кг. пудра захар,двойно пресята.
Тестото се увива в намазнено с масло опаковачно фолио. Престоява в хладилник 24ч.

4 коментара:

  1. С какво може да се замени глицеринът?
    И моля те махни английските букви при коментарите, това се прави от настройки:)
    Иначе много се бави човек докато коментира:)
    Благодаря предварително!

    ОтговорИзтриване
  2. Глицерина, нямам представа с какво може да се замени.
    Не знаех ,че имам проверка с дума на латиница,и на мен не ми спори ,като трябва да ги въвеждам. Благодаря ,че ми каза.
    Лека нощ!

    ОтговорИзтриване
  3. Я да видя какво си направила с буквите:)

    ОтговорИзтриване
  4. Траянче,не съм забравила ,но снощи беше доста късно,а днес сега сядам. Захващам се с буквите :)

    ОтговорИзтриване

Моля,пишете на кирилица!