сряда, 31 октомври 2012 г.

,, Дора изследователката ,,

Тортата е по желание на рожденничката-любимото и анимационно филмче .Майка и каза ,че задължително трябва да има картата и раницата.Останалото трябваше да измисля аз.Специално изгледах една две серии и така ми дойде вдъхновението. Каквото направих направих и ето го резултата:
Много се е зарадвала рожденничката ,а аз още повече. Оказа се ,че Дора е много известна и още едно момиченце си пожела темата на тортата и да бъде "Дора".Майката ,обаче искаше единствено тортата да е правоъгълна:

4 коментара:

  1. Трянче,благодаря ,че си намерила време да ме навестиш!

    ОтговорИзтриване
  2. Ами,моите деца вече са доста големи и Дорето не я познавах до днес,но ето че и за мен вече е известна:))))Нели,прекрасни торти си сътворила!Браво на тебе!
    P.S.
    Абе липсваш ми,къде се изгуби?!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря.Времето ми е много кът от няколко месеца на сам.

      Изтриване

Моля,пишете на кирилица!