вторник, 2 април 2013 г.

Първите ми рози

В този пост искам да ви покажа първите ми рози .С лекота направих всяко едно листенце,като не съм ползвала никакви помощни форми за рози ,рингове или каквото и да е там друго,защото си нямям .Все пак останах много доволна .

Искам да благодаря на Валето,за това че толкова много настояваше да пробвам рецепта от нейния пост тук :http://vale-cooking-and-fun.blogspot.com/2011/07/blutenpaste.html 
Не са кой знае колко красиви,но ми се получиха много лесно .Обикновенно за направата на една роза отделях около час ,а може и повече,вече се бях отказала,а така да харесвам как стоят върху тортите!
Толкова много цветя искам да направя и дано са успешни и да ви ги покажа.


6 коментара:

  1. Много добре са се получили за първи рози! Само като се сетя моят първи и последен опит и знам колко е трудо се правят тези нежни цветя. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,оказаха се доста трудни,поне за мен,но резултата ат старанието на човек е винаги оправдано:)

      Изтриване
  2. Чудесни и много нежни рози,Нели,поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления, Нели!
    Много красиви са се получили, а като си помисля, че са направени без формички, наистина си достойна за възхищение!

    ОтговорИзтриване
  4. Bu pasta Çok güzel görünüyor www.hayalimdekiyemekler.com

    ОтговорИзтриване

Моля,пишете на кирилица!