вторник, 22 март 2011 г.

Торта STAR WARS 1

Eто го и моя главен герой  Йода в тортата  STAR  WARS 1 :

Нещо не останах доволна,от цвета-искаше ми се да  е по-наситено тъмно синьо,но като започнах до добавям цвета и запомна да не ми харесва,явно синьото ми е друг нюанс,но се успокоявам,поне се получи свежичко.Много ми хареса репликата ,от тортата на Ивейн ,, И,нека силата бъде с теб "  и цвета си го представях като нейния,но...       Чудех се какво да и сложа на тази торта ,та да е малко по-веселка  и запълнена,не ми се искаше звездички ,звездички... Направих кораб и планетата ,,унищожител",за да го изненадам повече:






2 коментара:

  1. Ивейн,благодаря :) ,и аз си го харесвам.
    Това е третия Йода ,а направих сигурно 7 глави.
    Ивейн,... и нека силата бъде с теб!-това многа ми хареса от твоята торта и си откраднах идеята,благодаря!

    ОтговорИзтриване

Моля,пишете на кирилица!