вторник, 19 април 2011 г.

Мекици с мая от Мария Митева-Христоу




Тази рецепта ползвах от блога на Мария Митева-Христоу,рецептата може да видите тук:

http://www.mycookingbookblog.com/?p=3302

Толкова много ми хареса,че исках да споделя резултата от правенето.Ще забележите,че в тестото се ползва както мая така и сода,което много ме озадачи,но изпълних рецептата . До сега съм срещала и приготвяла тесто със сода и кисело мляко или прясно мляко с мая.Тук в тази комбинация и с двете се получи невероятно меко тесто и много вкусни мекици :)
Съпруга ми преяде,а детето изяде повече от колкото яде обикновенно.Оказа се много,много сполучлива. Може да опитате и вие.
Аз,направих половин доза,за проба и не изчаках да втаса тестото,направо започнах да ги пържа и се получиха.Следващия път ще го изчакам да втаса.Намирам тестото подходящо и за направата на питки,ще пробвам,пък ще видим:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,пишете на кирилица!