неделя, 9 октомври 2011 г.

Броколи на фурна и руска салата


Рецептата е аналогична и с карфиоли

Използвах замразени броколи 450 гр. . Размразих го,поръсих със сол ,олио и галета. Запекох в предварително загрята фурна на 200гр. докато галетата попие водата и се поизсушат броколите. Подредих топено-пушено сирене ,нарязано на тънки колелца и върнах във фурната ,докато се доизпече броколите и запече топено-пушеното сирене. Изключително вкусно!

Ето я и моята руска салата:

Тази салата приготвям винаги на око. Картофите и морковите нарязвам на малки кубчета и варя в солена вода.Отцеждам в гевгир и така ги оставям да се охладят. По-късно към тях добавям кграх от консерва ,шунка и задължително 2 твърдо сварени яйца. Добавям сол на вкус и обърквам с мойонеза на вкус

7 коментара:

  1. Иии сега понеже съм първата,грабвам си чинийката с руска салата и докато дойдат другите няма да остане и следа от нея!
    Страхотни рецепти Нелче:)
    Хубава есенна седмица:)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ,Кате ! Заповядай,хапни си !
    Щастлива седмица и на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Нели,
    и аз обичам карфиол, допада ми и с топено сирене. Чудесни са новите ти идеи -
    харесах всичките, но не мога да не спомена специално тортата - чудесна!
    Поздрави и хубава нова седмица, Диана

    ОтговорИзтриване
  4. И аз много си падам по карфиола. Не съм го приготвяла по този начин, но съм сигурна, че ще ми допадне. Ще опитам :)
    Поздрави и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. Дани,тази седмица сме на близки вкусови вълни и благодаря за подчертаното внимание към тортичката!

    Ели ,благодаря и на теб ,мила !
    Щастлива седмица !Целувки на всички :)

    ОтговорИзтриване
  6. Отново две мои любими неща за хапване. Тъй като идвам прекалено късно, просто ще се наслаждавам на снимките и ще си представям, колко вкусно е било всичко.:-)))
    Поздрави, мила и усмихнати дни!

    ОтговорИзтриване
  7. Мони ,наистина доста късно - унищожиха се!
    Пожелавам и на теб хубави дни!

    ОтговорИзтриване

Моля,пишете на кирилица!