неделя, 1 май 2011 г.

Великденска торта от козунак




Поредна година след Великден правя торта,от козунак.Ето и процедурата по тортоправенето:
Първо отрязвам капака на козунака и го издълбавам:
Трохите измесих с разбита течна сметана:
С получената смес напълвам козунака:
Измазва се и декорира според повода ,желанията ,времето и предпочитанията.


По- късно добавих и дръжка ,в опит да изглежда като кошница,но струвами се беше излишно.Все пак ще ви покажа:
Не ми е особено сполучливо шприцоването,но имам единствено един стар и грамаден шприц,който няма
кой знае какви накрайници ,но все пак успях да свърша нещо.
Всичките си декорации до сега съм направила с едно малко джобно ножче,лъжичка за кафе и клечка за зъби и един молив.Да трудничко е ,но на мен ми доставя удоволствие.
В интерес на истината докато си гледах публикацията се сетих ,че листенцата са от формичка,която аз сама си направих от капачка на буркан. Един ден докато се мъчих да изрязвам с джобното ножче,листенце по листенце,а тестото съхне и пак събирай,разточвай,изрязвай,оформяй ме озари идея.Трябваше да измисля от какво да си направя формички.Ходих ,гледах по чекчеджета и по шкафове ,докато се сетих за капачки от буркан(от тях се правиха фунийки за дребни сладки)
Така и аз си направих формичка за листенце,сърце и цвете:
http://lubimiisladkimomenti.blogspot.com/search/label/%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%20%D1%81%D0%B8%20%D1%81%D0%B0%D0%BC

2 коментара:

Моля,пишете на кирилица!